یادداشت ها
محبوبترین یادداشت ها
اهمیت سرمایه در گردش در شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری
یکی از چالش های مهم کسب و کارهای خرد همچون دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری، کمبود نقدینگی یا همان سرمایه در گردش است و همین جریان نقدینگی؛ مهمترین دلیل شکست اینگونه کسب و کارها به شمار می رود.…
ادامه مطلبدوره جامع آموزشی مدیریت حرفه ای دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری
این دوره جامع آموزشی و مهارتی در 30 ساعت و 20 جلسه آموزشی و در 10 سرفصل کاربردی برای اولین بار توسط موسسه آموزش گردشگری باراد از تاریخ 23 دیماه 1402 به مدت یکماه در مشهد برگزار می گردد. …
ادامه مطلبیک نمایشگاه مطلوب گردشگری چه ویژگی هایی دارد؟
با توجه به در پیش بودن هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که مقرر است از تاریخ 23 لغایت 26 بهمن 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردد، رسانه گردشگری راه بلد این پرسش را…
ادامه مطلب«گردشگری سبز» محبوب گردشگران و سرمایهگذاران
تهران- ایرنا- گردشگری سبز مفهومی محبوب در میان گردشگران، سرمایه گذاران و سایر ذینفعان در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته و به سرعت در حال افزایش است. گردشگری سبز در واقع خدمات گردشگری پایدار، سازگار با محیط زیست و…
ادامه مطلبتحلیل نقش و جایگاه سرمایه گذاری در صنعت گردشگری
تحلیل نقش و جایگاه سرمایه گذاری در صنعت گردشگری به منظور افزایش رقابت پذیری منطقه ای؛ نمونه مطالعاتی: استان یزد شهرها معمولاً جاذبههای متنوع و بزرگی شامل موزهها، بناهای یادبود، سالنهای تئاتر، استادیومهای ورزشی، مانَکها، شهربازی، مراکز خرید، مناطقی با…
ادامه مطلبموی سپید الزاماً نشانه کاربلدی نیست!
روزی کارفرمایی کارمند با تجربه اش را اخراج کرد. کارمند سراسیمه و ناراحت نزد او آمد و با لحنی اعتراضی گفت؛ چرا من را با 20 سال تجربه کاری اخراج کردی؟ کارفرما در کمال خونسردی پاسخ داد؛ اشتباه نکن، تو…
ادامه مطلب