توضیحات
این کتاب الکترونیکی به صورت pdf قابل دانلود و مطالعه است.
فهرست مهمترین سرفصل های کتاب برای مشاهده شما مخاطب گرامی در ذیل آمده است :
- مقدمه و ضرورت تهیه این کتاب الکترونیکی
- تعریف و مفهوم دفتر/ شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی
- انواع دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی و جهانگردی براساس نوع فعالیت و مجوز
- انواع دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی و جهانگردی براساس تورگردانی
- سیر تحول و فعالیت شرکتهای خدمات مسافرتی در جهان
- سیر تحول و فعالیت شرکتهای خدمات مسافرتی در ایران
- ساختار سازمانی و تشکیلاتی دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی و جهانگردی
- شرح وظایف بخشها و پستهای سازمانی در دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی
- تفاوت تورگردانها با دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی
- شرایط لازم جهت دریافت مجوز دفتریا شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی (بند ب)
- تهیه طرح اجرایی یا تجاری جهتتأسیس دفاتروشرکتهایخدماتمسافرتی وجهانگردی
- آشنایی با انجمنهای صنفی دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
- سربرگ مناسب و استاندارد برای شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی
♣ اهم سوابق و فعالیت های مرتبط من در حوزه ی بازاریابی و شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری :
- مدیر امور شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی از سال 1389 لغایت 1392
- نویسنده کتاب اصول مدیریت دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری با نگرش بازاریابی و فروش – 1392
- نویسنده کتاب اصول تنظیم و نگارش مکاتبات اداری ویژه مدیران و کارمندان شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری – 1393
- رسیدگی به بالغ بر 1500 شکایت مسافر از شرکتهای خدمات مسافرتی و شرکتهای همکار
- مدرس دانشگاهها و مراکز آموزش گردشگری
- تدریس درس بازاریابی و فروش شرکتهای خدمات مسافرتی در دوره مدیریت فنی بند ب (بالغ بر 18 سال)
- برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش در محل بالغ بر 50 شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری
- نویسنده بالغ بر 100 یادداشت تخصصی در زمینه سرمایه گذاری، بازاریابی و فروش کسب و کارهای گردشگری
- دانشجوی دکترای مدیریت گردشگری گرایش بازاریابی
- تهیه بالغ بر 50 بیزنس پلن و مارکتینگ پلن شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.