یادداشت ها

محبوب‌ترین یادداشت ها

بریفینگ در تورهای گروهی
مقالات

بریفینگ در تورهای گروهی و اهمیت آن

4.5
(8)
در بازار پر رقابت این روزهای شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری، یکی از راههای خلق ارزش و بهبود تجربه مسافران، برنامه ریزی و برگزاری جلسات بریفینگ یا معارفه قبل از اجرای تورهای گروهی داخلی یا خروجی است. یک استراتژی فوق…
ادامه مطلب
4 ویژگی فروشنده حرفه ای گردشگری
مقالات

4 ویژگی فروشنده حرفه ای گردشگری

4.3
(18)
هر فروشنده ی خدمات گردشگری باید ترکیبی از این چهار ویژگی را که در ادامه این یادداشت آورده شده است را داشته باشد تا بتواند در این بازار رقابتی، بهتر و بیشتر بفروشد: آراستگی : مشتریان دوست ندارند از فروشنده…
ادامه مطلب
مقالات

رستوران‌های ملل؛ نماد دیپلماسی گردشگری

5
(14)
رستوران‌ ملل یکی از عناوین جدید تأسیسات گردشگری است که بر اساس مصوبات جلسه نهم خرداد 1403 هیأت وزیران و ابلاغ آن در تاریخ شانزدهم خرداد 1403 توسط معاون اول رئیس جمهور، به فهرست مصادیق تأسیسات گردشگری ذیل ماده یک…
ادامه مطلب
مقالات

استان خراسان رضوی؛ پیشرو در سرمایه گذاری گردشگری

5
(5)
استان پهناور خراسان رضوی به دلیل برخورداری از ظرفیت های بی بدیل تاریخی، فرهنگی،طبیعی، زیارتی، درمانی، خوراک و همچنین زیرساختهای مناسب حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی و به برکت وجود مضجع مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس،…
ادامه مطلب