یادداشت ها

محبوب‌ترین یادداشت ها

مقالات

سه مهارت مهم برای موفقیت مدیران کسب و کارهای گردشگری

5
(12)
خوب صحبت کردن، خوب نوشتن و خوب ارتباط برقرار کردن سه مهارت مهم هستند که مدیران کسب و کارهای گردشگری باید توانایی خود را در آن زمینه ها تقویت نمایند تا مدیری برجسته، ممتاز و غیرقابل جایگزین شوند. چنانچه هر یک…
ادامه مطلب
مقالات

کسب و کارهای اجتماع محور موفق

5
(9)
جک ما موسس کمپانی علی بابا معتقد است در گذشته کسب و کارها به جای اینکه اجتماع محور باشند، خودمحور و سودمحور بوده اند و کسب و کارهای امروزی برای موفقیت باید در روابط خود با مشتریان، انسان ها و…
ادامه مطلب
مقالات

مدیریت شکایات مسافران در شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری

5
(10)
شرکت‎های خدمات مسافرتی و گردشگری به واسطه ماهیت و نوع فعالیت که دارند (ناملموسی خدمات، عدم مالکیت بر عناصر و ارکان تشکیل دهنده سفر همچون اقامت، حمل و نقل، جاذبه‌ها، گشت‎ها، کارگزاری و واسطه گری و…) و بروز عناصر منفی…
ادامه مطلب
مقالات

مدیریت تجربه مشتری؛ بهترین و مؤثرترین استراتژی خلق ارزش در تأسیسات گردشگری

5
(12)
یکی از ویژگی های مهم خدمات گردشگری ، ناملموسی آن است و این ویژگی در تاسیسات گردشگری فرایند فروش را برای فروشنده و خرید را برای خریدار پیچیده و مشکل نموده است. فروشنده خدمات سفر باید به پرزنت و معرفی…
ادامه مطلب
مقالات

مزيت رقابتي در دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي

5
(10)
مزيت رقابتي (competitive Advantage) يعني، ايجاد منافع استراتژيكي (راهبردي) كه باعث مي‎شود مشتريان، خدمات يك دفتر خدمات مسافرتي را با توجه به ادراك مطلوبي كه نسبت به آن دارند بر خدمات رقبا ترجيح دهند. از آنجايي ‎كه خدمات مسافرتي همچون…
ادامه مطلب