یادداشت ها

محبوب‌ترین یادداشت ها

مقالات

اعتبار مهمترین دارایی کسب و کار

5
(8)
اعتبار مهمترین دارایی کسب و کار است و اعتبار شما، اعتماد مشتریان و مخاطبان شما را به ارمغان می آورد. جردن بلفورت نویسنده کتاب گرگ وال استریت می گوید : باید مشتری از شما خوب شنیده باشد، از رفتارها، برخوردها،…
ادامه مطلب
مقالات

گاو بنفش گردشگری!

4.5
(15)
گاو بنفش یا همان استراتژی بازاریابی چشمگیر یعنی انجام کارهای شگفت انگیز، متفاوت و متمایز در کسب و کارهای گردشگری و هتلداری که باعث امنیت و پایداری بیشتر می شود نه خطرات بیشتر و در این استراتژی تاکید می گردد که…
ادامه مطلب
مقالات

پنج فاکتور اساسی سرمایه گذاری موفق در اقامتگاههای بوم گردی

5
(9)
اقامتگاههای بومگردی جزو مصادیق تاسیسات گردشگری ذیل بند ج ماده یک آیین نامه تاسیسات گردشگری مصوب شهریور 1394 هیات وزیران هستند و به عنوان کسب و کاری خرد و با حجم سرمایه گذاری کمتر از برخی کسب و کارهای دیگر…
ادامه مطلب
مقالات

کسب و کارهای گردشگری کشور در سال ۹۸ تمام عناصر محیط کلان بازاریابی گردشگری را به شکل منفی آن تجربه کردند

5
(10)
اصولا محیط بازاریابی گردشگری سه سطح دارد : ۱- محیط درون صنعت : که کسب و کارهای گردشگری در آن قرار دارند و میزان کنترل و تاثیرگذاری آنها بر روی عواملی همچون رقبا، مشتری، تامین کنندگان منابع و کانال های توزیع…
ادامه مطلب
مقالات

مجلس شورای اسلامی یازدهم؛ فرصتی بی نظیر برای اصلاح و به روزرسانی قوانین گردشگری

5
(8)
یکی از مباحث مهم در حوزه بازاریابی گردشگری، مقوله ای است تحت عنوان ” محیط بازاریابی گردشگری” و در این محیط، عناصر و عوامل مختلف در محیط های درون صنعت، خرد و کلان، تاثیر چشم گیری بر صنعت گردشگری مقاصد توریستی…
ادامه مطلب
مقالات

چه کسانی وظیفه مراقبت از مشتریان را در تاسیسات گردشگری و هتل داری برعهده دارند؟

5
(8)
شناسایی جذب و حفظ مشتریان از طریق به کارگیری استراتژی ها و تکنیک های عملیاتی موثر از جمله اهداف اولیه بازاریابی در هر کسب و کار به ویژه کسب و کارهای گردشگری و هتلداری به شمار می روند. موضوع حائز…
ادامه مطلب