یادداشت ها
محبوبترین یادداشت ها
اعتبار مهمترین دارایی کسب و کار
اعتبار مهمترین دارایی کسب و کار است و اعتبار شما، اعتماد مشتریان و مخاطبان شما را به ارمغان می آورد. جردن بلفورت نویسنده کتاب گرگ وال استریت می گوید : باید مشتری از شما خوب شنیده باشد، از رفتارها، برخوردها،…
ادامه مطلبگاو بنفش گردشگری!
گاو بنفش یا همان استراتژی بازاریابی چشمگیر یعنی انجام کارهای شگفت انگیز، متفاوت و متمایز در کسب و کارهای گردشگری و هتلداری که باعث امنیت و پایداری بیشتر می شود نه خطرات بیشتر و در این استراتژی تاکید می گردد که…
ادامه مطلبپنج فاکتور اساسی سرمایه گذاری موفق در اقامتگاههای بوم گردی
اقامتگاههای بومگردی جزو مصادیق تاسیسات گردشگری ذیل بند ج ماده یک آیین نامه تاسیسات گردشگری مصوب شهریور 1394 هیات وزیران هستند و به عنوان کسب و کاری خرد و با حجم سرمایه گذاری کمتر از برخی کسب و کارهای دیگر…
ادامه مطلبکسب و کارهای گردشگری کشور در سال ۹۸ تمام عناصر محیط کلان بازاریابی گردشگری را به شکل منفی آن تجربه کردند
اصولا محیط بازاریابی گردشگری سه سطح دارد : ۱- محیط درون صنعت : که کسب و کارهای گردشگری در آن قرار دارند و میزان کنترل و تاثیرگذاری آنها بر روی عواملی همچون رقبا، مشتری، تامین کنندگان منابع و کانال های توزیع…
ادامه مطلبمجلس شورای اسلامی یازدهم؛ فرصتی بی نظیر برای اصلاح و به روزرسانی قوانین گردشگری
یکی از مباحث مهم در حوزه بازاریابی گردشگری، مقوله ای است تحت عنوان ” محیط بازاریابی گردشگری” و در این محیط، عناصر و عوامل مختلف در محیط های درون صنعت، خرد و کلان، تاثیر چشم گیری بر صنعت گردشگری مقاصد توریستی…
ادامه مطلبچه کسانی وظیفه مراقبت از مشتریان را در تاسیسات گردشگری و هتل داری برعهده دارند؟
شناسایی جذب و حفظ مشتریان از طریق به کارگیری استراتژی ها و تکنیک های عملیاتی موثر از جمله اهداف اولیه بازاریابی در هر کسب و کار به ویژه کسب و کارهای گردشگری و هتلداری به شمار می روند. موضوع حائز…
ادامه مطلب