یادداشت ها

محبوب‌ترین یادداشت ها

مقالات

بازاریابی هیپنوتیزمی در نمایشگاههای تخصصی گردشگری

5
(12)
حضور، همراهی و مشارکت مدیران عامل و کارکنان شرکت ها و موسسات گردشگری در غرفه های نمایشگاههای گردشگری و تلاش جهت برقراری ارتباط مؤثر با بازدید کنندگان، جزء دلنشین ترین ترین لحظاتی است که می تواند در یک رویداد نمایشگاهی…
ادامه مطلب
مقالات

سه مهارت مهم برای موفقیت مدیران کسب و کارهای گردشگری

5
(11)
خوب صحبت کردن، خوب نوشتن و خوب ارتباط برقرار کردن سه مهارت مهم هستند که مدیران کسب و کارهای گردشگری باید توانایی خود را در آن زمینه ها تقویت نمایند تا مدیری برجسته، ممتاز و غیرقابل جایگزین شوند. چنانچه هر یک…
ادامه مطلب
مقالات

کسب و کارهای اجتماع محور موفق

5
(9)
جک ما موسس کمپانی علی بابا معتقد است در گذشته کسب و کارها به جای اینکه اجتماع محور باشند، خودمحور و سودمحور بوده اند و کسب و کارهای امروزی برای موفقیت باید در روابط خود با مشتریان، انسان ها و…
ادامه مطلب
مقالات

مدیریت شکایات مسافران در شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری

5
(9)
شرکت‎های خدمات مسافرتی و گردشگری به واسطه ماهیت و نوع فعالیت که دارند (ناملموسی خدمات، عدم مالکیت بر عناصر و ارکان تشکیل دهنده سفر همچون اقامت، حمل و نقل، جاذبه‌ها، گشت‎ها، کارگزاری و واسطه گری و…) و بروز عناصر منفی…
ادامه مطلب
مقالات

مدیریت تجربه مشتری؛ بهترین و مؤثرترین استراتژی خلق ارزش در تأسیسات گردشگری

5
(11)
یکی از ویژگی های مهم خدمات گردشگری ، ناملموسی آن است و این ویژگی در تاسیسات گردشگری فرایند فروش را برای فروشنده و خرید را برای خریدار پیچیده و مشکل نموده است. فروشنده خدمات سفر باید به پرزنت و معرفی…
ادامه مطلب