یادداشت ها
محبوبترین یادداشت ها
بازاریابی هیپنوتیزمی در نمایشگاههای تخصصی گردشگری
حضور، همراهی و مشارکت مدیران عامل و کارکنان شرکت ها و موسسات گردشگری در غرفه های نمایشگاههای گردشگری و تلاش جهت برقراری ارتباط مؤثر با بازدید کنندگان، جزء دلنشین ترین ترین لحظاتی است که می تواند در یک رویداد نمایشگاهی…
ادامه مطلبسه مهارت مهم برای موفقیت مدیران کسب و کارهای گردشگری
خوب صحبت کردن، خوب نوشتن و خوب ارتباط برقرار کردن سه مهارت مهم هستند که مدیران کسب و کارهای گردشگری باید توانایی خود را در آن زمینه ها تقویت نمایند تا مدیری برجسته، ممتاز و غیرقابل جایگزین شوند. چنانچه هر یک…
ادامه مطلبآدرس اشتباه در سرمایه گذاری گردشگری – بخش اول
روی سخن من با کسانی است که علاقمند به سرمایه گذاری در کسب و کارهای گردشگری و هتلداری هستند . چه حال و چه در آینده ای نزدیک لطفا آدرس را اشتباه نروید ! چون قطعا به بیراهه خواهید رفت .…
ادامه مطلبکسب و کارهای اجتماع محور موفق
جک ما موسس کمپانی علی بابا معتقد است در گذشته کسب و کارها به جای اینکه اجتماع محور باشند، خودمحور و سودمحور بوده اند و کسب و کارهای امروزی برای موفقیت باید در روابط خود با مشتریان، انسان ها و…
ادامه مطلبمدیریت شکایات مسافران در شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری
شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری به واسطه ماهیت و نوع فعالیت که دارند (ناملموسی خدمات، عدم مالکیت بر عناصر و ارکان تشکیل دهنده سفر همچون اقامت، حمل و نقل، جاذبهها، گشتها، کارگزاری و واسطه گری و…) و بروز عناصر منفی…
ادامه مطلبمدیریت تجربه مشتری؛ بهترین و مؤثرترین استراتژی خلق ارزش در تأسیسات گردشگری
یکی از ویژگی های مهم خدمات گردشگری ، ناملموسی آن است و این ویژگی در تاسیسات گردشگری فرایند فروش را برای فروشنده و خرید را برای خریدار پیچیده و مشکل نموده است. فروشنده خدمات سفر باید به پرزنت و معرفی…
ادامه مطلب