خراسان رضوی در جایگاه نخست ثبت اشتغال گردشگری طی سال ۱۴۰۱

محبوب‌ترین یادداشت ها

تعداد بازدید: 410
تعداد بازدید: 410

خراسان رضوی در جایگاه نخست ثبت اشتغال گردشگری طی سال ۱۴۰۱

5
(7)

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از کسب جایگاه نخست ثبت اشتغال در سال ۱۴۰۱ توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی احمد دیناری امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه 1401 با اعلام این خبر افزود: تعداد تعهد ایجاد اشتغال اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی سال جاری ۲ هزار و ۸۵۲ نفر بوده که تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: تعداد هزار و ۶۳۲ نفر نیز در سامانه رصد اشتغال کشور مازاد ثبت داشته ایم.

دیناری تصریح کرد: با احتساب اشتغال مازاد، تعداد کل اشتغال ایجاد و ثبت شده به ۴۴۸۵ نفر رسیده و ۱۵۷ درصد رشد داشته است که از این نظر و در بین ادارات کل میراث فرهنگی دارای تعهد ثبت اشتغال بالای هزار نفر، جایگاه نخست را در سال ۱۴۰۱ به خود اختصاص داده ایم.

او یادآور شد: اشتغال ثبت شده مربوط به بهره‌برداری پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، صنایع‌دستی و جذب نیروی انسانی جدید توسط تاسیسات گردشگری در حال فعالیت در پسا کرونا بوده است.

به این مطلب امتیاز دهید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 7

امتیازی ثبت نشده است.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.