آموزش

دوره های جامع آموزشی

(Comprehensive Training Courses)

دوره های جامع آموزشی فراتر از یک دوره آموزشی عمل می کنند و فراگیران در این قبیل دوره ها با صفر تا صد یک مهارت یا سرفصل آموزشی کاربردی آشنا شده و تلفیقی از دانش تخصصی و تجربه را در محیطی مناسب فرا خواهند گرفت.

در حقیقت این دوره ها اغلب مهارتی بوده و ضمن کمک به رشد شخصی شما، به رشد کسب و کار تحت مدیریت تان کمک شایانی می کنند.

برخی از مهمترین مزایای حضور در دوره های جامع آموزشی عبارتند از :

  • رشد شخصی و فردی فراگیران
  • رشد کسب و کار
  • کمک به تقویت مهارتهای کاربردی فراگیران
  • دریافت گواهینامه های آموزشی معتبر
  • مهارت آموزی در محیط کار واقعی
  • بهره مندی از تخفیف های ویژه فراگیران در سایر دوره ها و رویدادها
  • عضویت در باشگاه نوابغ گردشگری ایران
  • بهره گیری از حضور اساتید متخصص و مجرب
  • دسترسی به منابع آموزشی
  • بهره گیری از مشاوره های شغلی

فهرست مدرسین دوره های جامع آموزشی :

استاد احمد دیناری

  • معاون اسبق گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان شمالی
  • جانشین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی در ستاد اجرایی خدمات سفر
  • رییس اسبق اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشهد
  • سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی
  • معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی
  • نویسنده 5 عنوان کتاب در زمینه گردشگری و برندسازی شخصی
  • مشاور و سخنران حرفه ای سرمایه گذاری و بازاریابی گردشگری
  • مدرس دانشگاه و مراکز آموزش گردشگری و هتل داری
  • مدیرمسئول نشریه سیاحت و سفر
  • عضو رسمی انجمن علمی بازاریابی ایران
  • طراح و برگزار کننده رویداد(نشست، سمینار و همایش)

استاد ساره اکبری

  • مدرس و مشاور آداب معاشرت و اخلاق حرفه ای
  • کارشناسی ارشد برنامه ریزی گردشگری
  • مدرس مراکز آموزش گردشگری و هتل داری
  • مدیرمسئول سابق و سردبیر نشریه سیاحت و سفر
  • مدیر هتل ارس در مشهد
  • مشاور اسبق گردشگری شهردار گلبهار
  • رئیس هیات مدیره هلدینگ گردشگری آبادگران

آموزش ضمن خدمت کارکنان

(In-Service Training of Employees)

مراقبت از مشتریان و حفظ آنها بدون توجه به آموزش غیرممکن است و در این ارتباط آموزشهای مهارتی و ضمن خدمت به ارتقا کیفیت خدمات در کسب و کار و خلق ارزش و مزیت رقابتی کمک شایانی می کند.
لذا قطع کردن آموزش و نپرداختن به آن در بازار پر رقابت و پر تلاطم امروزی، مثل خاموش کردن چراغ در مسیر حرکت و گام برداشتن در تاریکی محض است.
بهره برداران و مدیران خوش فکر، خلاق و حرفه ای، آموزش سرپرستان و پرسنل در بدو و ضمن خدمت به صورت مستمر سرلوحه و محور امور خود قرار می دهند چراکه معتقدند شاید رقبا بتوانند با قیمت ها و تبلیغات آنها رقابت کنند اما با نیروی انسانی آموزش دیده و حرفه ای آنها نه.

عناوین دوره های آموزشی

(Educational Topics)
  • مدیریت حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری
  • مدیریت حرفه ای هتل
  • کارمند حرفه ای فروش تور
  • مدیریت تخصصی بازاریابی و فروش در هتل ها
  • اصول نامه نگاری اداری حرفه ای
  • اصول نامه نگاری تجاری حرفه ای
  • اصول گزارش نویسی حرفه ای
  • اصول نویسندگی حرفه ای در صنعت گردشگری
  • اصول میزبانی در کسب و کارهای گردشگری
  • آداب معاشرت و اخلاق حرفه ای در کسب و کارهای گردشگری
  • اصول تشریفات حرفه ای در کسب و کار
  • اصول فروش حرفه ای در کسب و کار
  • اصول تشریفات حرفه ای در رویدادها
  • اصول تشریفات حرفه ای در زندگی
  • اصول فروش حضوری در کسب و کارهای گردشگری
  • اصول فروش تلفنی در کسب و کارهای گردشگری
  • اصول مذاکرات فروش حرفه ای در کسب و کارهای گردشگری
  • اصول سخنوری و فن بیان در کسب و کارهای گردشگری
  • آشنایی با قوانین و مقررات حاکم بر کسب و کارهای گردشگری
  • اصول برندسازی شخصی برای فعالان گردشگری
  • اصول برندسازی کسب و کارهای گردشگری
  • اصول سرمایه گذاری حرفه ای در کسب و کارهای گردشگری
  • مدیریت تجربه مشتریان در کسب و کارهای گردشگری
  • مدیریت شکایات مشتریان در کسب و کارهای گردشگری

برای مشاهده نمونه پروژه های اجرا شده یا ثبت درخواست خدمات روی دکمه های زیر کلیک کنید.