آموزش
دوره های جامع آموزشی
دوره های جامع آموزشی فراتر از یک دوره آموزشی عمل می کنند و فراگیران در این قبیل دوره ها با صفر تا صد یک مهارت یا سرفصل آموزشی کاربردی آشنا شده و تلفیقی از دانش تخصصی و تجربه را در محیطی مناسب فرا خواهند گرفت.
در حقیقت این دوره ها اغلب مهارتی بوده و ضمن کمک به رشد شخصی شما، به رشد کسب و کار تحت مدیریت تان کمک شایانی می کنند.
برخی از مهمترین مزایای حضور در دوره های جامع آموزشی عبارتند از :
- رشد شخصی و فردی فراگیران
- رشد کسب و کار
- کمک به تقویت مهارتهای کاربردی فراگیران
- دریافت گواهینامه های آموزشی معتبر
- مهارت آموزی در محیط کار واقعی
- بهره مندی از تخفیف های ویژه فراگیران در سایر دوره ها و رویدادها
- عضویت در باشگاه نوابغ گردشگری ایران
- بهره گیری از حضور اساتید متخصص و مجرب
- دسترسی به منابع آموزشی
- بهره گیری از مشاوره های شغلی
فهرست مدرسین دوره های جامع آموزشی :
استاد احمد دیناری
- معاون اسبق گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان شمالی
- جانشین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی در ستاد اجرایی خدمات سفر
- رییس اسبق اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشهد
- سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی
- معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی
- نویسنده 5 عنوان کتاب در زمینه گردشگری و برندسازی شخصی
- مشاور و سخنران حرفه ای سرمایه گذاری و بازاریابی گردشگری
- مدرس دانشگاه و مراکز آموزش گردشگری و هتل داری
- مدیرمسئول نشریه سیاحت و سفر
- عضو رسمی انجمن علمی بازاریابی ایران
- طراح و برگزار کننده رویداد(نشست، سمینار و همایش)
استاد ساره اکبری
- مدرس و مشاور آداب معاشرت و اخلاق حرفه ای
- کارشناسی ارشد برنامه ریزی گردشگری
- مدرس مراکز آموزش گردشگری و هتل داری
- مدیرمسئول سابق و سردبیر نشریه سیاحت و سفر
- مدیر هتل ارس در مشهد
- مشاور اسبق گردشگری شهردار گلبهار
- رئیس هیات مدیره هلدینگ گردشگری آبادگران
آموزش ضمن خدمت کارکنان
مراقبت از مشتریان و حفظ آنها بدون توجه به آموزش غیرممکن است و در این ارتباط آموزشهای مهارتی و ضمن خدمت به ارتقا کیفیت خدمات در کسب و کار و خلق ارزش و مزیت رقابتی کمک شایانی می کند.
لذا قطع کردن آموزش و نپرداختن به آن در بازار پر رقابت و پر تلاطم امروزی، مثل خاموش کردن چراغ در مسیر حرکت و گام برداشتن در تاریکی محض است.
بهره برداران و مدیران خوش فکر، خلاق و حرفه ای، آموزش سرپرستان و پرسنل در بدو و ضمن خدمت به صورت مستمر سرلوحه و محور امور خود قرار می دهند چراکه معتقدند شاید رقبا بتوانند با قیمت ها و تبلیغات آنها رقابت کنند اما با نیروی انسانی آموزش دیده و حرفه ای آنها نه.
عناوین دوره های آموزشی
- مدیریت حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری
- مدیریت حرفه ای هتل
- کارمند حرفه ای فروش تور
- مدیریت تخصصی بازاریابی و فروش در هتل ها
- اصول نامه نگاری اداری حرفه ای
- اصول نامه نگاری تجاری حرفه ای
- اصول گزارش نویسی حرفه ای
- اصول نویسندگی حرفه ای در صنعت گردشگری
- اصول میزبانی در کسب و کارهای گردشگری
- آداب معاشرت و اخلاق حرفه ای در کسب و کارهای گردشگری
- اصول تشریفات حرفه ای در کسب و کار
- اصول فروش حرفه ای در کسب و کار
- اصول تشریفات حرفه ای در رویدادها
- اصول تشریفات حرفه ای در زندگی
- اصول فروش حضوری در کسب و کارهای گردشگری
- اصول فروش تلفنی در کسب و کارهای گردشگری
- اصول مذاکرات فروش حرفه ای در کسب و کارهای گردشگری
- اصول سخنوری و فن بیان در کسب و کارهای گردشگری
- آشنایی با قوانین و مقررات حاکم بر کسب و کارهای گردشگری
- اصول برندسازی شخصی برای فعالان گردشگری
- اصول برندسازی کسب و کارهای گردشگری
- اصول سرمایه گذاری حرفه ای در کسب و کارهای گردشگری
- مدیریت تجربه مشتریان در کسب و کارهای گردشگری
- مدیریت شکایات مشتریان در کسب و کارهای گردشگری